annstar Index du Forum

annstar
fashion

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Midsolen Magic

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    annstar Index du Forum -> annstar -> annstar
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
StevenSharp

MessagePosté le: Sam 14 Juil - 10:30 (2018)    Sujet du message: Midsolen Magic Répondre en citant

Nøglen til Peg Turbo, som nævnt tidligere, er det lette skum i mellemsålen. Letvægtsskum er naturligvis ikke noget nyt. Men typisk, fjærende EVA mellemsål adidas ultra boost herre komprimerer let og er langsomme til at genoprette deres form. ZoomX er i sammenligning stadig meget komprimerbar under din vægt, men det ret hurtigt for fremdrift. Skummet er lavet af Pebax, som typisk bruges til plastbroer og andre støbte dele i sko . For eksempel har Mizuno brugt det i en Wave-plade. Pebax har en lavere densitet end nogle termoplastiske alternativer (derfor er den lettere), men er også fleksibel, modstår virkning og returnerer energi. Disse egenskaber forbliver, når det blæser i et skum.

adidas superstar dame siger, at dette nye skum vejer omkring en tredjedel så meget som Cushlon - det mellemsålte materiale, du finder i den almindelige Pegasus - giver endnu mere dæmpning end den sko. Det giver også større energiudbytte - Nike-rapporter ZoomX returnerer 85 procent. I test af løbeskoforstøvningssystemer på Runner's World Shoe Lab ser vi typisk "energi retur" (procentdelen af ​​energiindgang, der genvindes i området 40 til 60 procent) med Adidas Boost topping diagrammerne nær 70 procent. Peg Turbo målt 69 procent energi retur i vores laboratorium. (Vores målinger kommer fra en slagtest af en fuld sål enhed, som omfatter gummi ydersål og lag af lim.) På grund af det lette skum, kan Nike også bruge mere af det. Stakhøjderne (en måling af alle materialer, der adskiller din fod fra vejen) til begge versioner af Pegasus er næsten identiske. I tilfælde af Peg Turbo er det meget tykt for en hurtigsko.

adidas superstar tilbud I vores virkelige test af sko fandt vi, at Peg Turbo er usædvanligt alsidig. Jeg havde det i Mt. Washington Road Race, en 7,5-mile løb, der stiger op til 4.600 meter til bjergets topmøde. For en sådan klatring, vil du have en fast forfod, der ikke spilder energi på tå off. Denne sko leveres med nok pop til kraft op ad bakke. Når jeg når topmødet, skifter jeg sko og vælger noget skævt blødt som en Hoka One One til den lange jog ned ad bakke. I år bad jeg også Peg Turbo til nedstigningen og fandt det tilstrækkeligt blødt til et sådant straffefald - og mine ben var ikke værre for slid på de følgende dage end i de foregående år.

Visiter le site web du posteur
Publicité

MessagePosté le: Sam 14 Juil - 10:30 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    annstar Index du Forum -> annstar -> annstar Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation